ZARZĄDZENIE Nr 62/2021 BURMISTRZA GMINY CHOJNA z dnia 24 lutego 2021 r. zmieniające zarządzenie Nr 116/VIII/2019 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 27 marca 2019 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Chojnie z późniejszymi zmianami
ZARZĄDZENIE Nr 62/2021 BURMISTRZA GMINY CHOJNA z dnia 24 lutego 2021 r. zmieniające zarządzenie Nr 116/VIII/2019 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 27 marca 2019 r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Chojnie z późniejszymi zmianami
Na podstawie art. 33 ust. 2 ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym (Dz. U. z 2020 r., poz. 713 z późn. zm.) zarządzam, co następuje:
§ 1. W Regulaminie Organizacyjnym Urzędu Miejskiego w Chojnie stanowiącym załącznik do Zarządzenia Nr 116/VIII/2019 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 27 marca 2019r. w sprawie ustalenia Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Chojnie, zmienionego Zarządzeniem Nr 184/VIII/2019 z dnia 12 czerwca 2019 r., Zarządzeniem
Nr 418/2020 z dnia 4 marca 2020 r., Zarządzeniem Nr 553/2020 Burmistrza gminy Chojna z dnia 2 września 2020 r., Zarządzeniem Nr 604/2020 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 10 listopada 2020 r. i Zarządzeniem Nr 647/2020 Burmistrza Gminy Chojna z dnia 30 grudnia 2020 r. wprowadzam następującą zmianę:
- dotychczasowa treść załącznika nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Chojnie otrzymuje brzmienie, zgodnie z załącznikiem do niniejszego zarządzania.
§ 2. Wykonanie zarządzenia powierza się naczelnikowi Wydziału Organizacyjnego.
§ 3. Zarządzenie wchodzi w życie z dniem podpisania.
Burmistrz Gminy Chojna
Barbara Rawecka
Sporządziła:
Monika Adamczyk
Naczelnik Wydziału Organizacyjnego
23.02.2021 r.
Załącznik nr 2 do Regulaminu Organizacyjnego Urzędu Miejskiego w Chojnie
Wykaz stanowisk pracy i liczba etatów
L.p.
|
Wykaz stanowisk pracy |
Liczba etatów |
---|---|---|
I |
Kierownictwo Urzędu
|
|
1 |
Burmistrz Gminy
|
1 |
2 |
Zastępca Burmistrza
|
1 |
3 |
Skarbnik Gminy pełniący również funkcję naczelnika Wydziału Finansowo-Księgowego |
1 |
4 |
Sekretarz Gminy
|
1 |
II |
Wydział Organizacyjny
|
|
1 |
Kierownicze stanowisko Urzędnicze (naczelnik)
|
1 |
2 |
Stanowiska urzędnicze (starszy informatyk, informatyk, inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent) |
5 |
3 |
Stanowiska pomocnicze i obsługi (pomoc administracyjna, konserwator- kierowca, goniec - kierowca) |
3 |
4 |
Liczba etatów | 9 |
III |
Wydział Inwestycji, Remontów i Zarządzania Drogami
|
|
1 |
Kierownicze stanowisko Urzędnicze (naczelnik, zastępca naczelnika) |
2 |
2 |
Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent) |
7 |
3 |
Stanowiska pomocnicze i obsługi (pomoc administracyjna) |
1
|
4 |
Liczba etatów | 10 |
IV |
Wydział Gospodarki Nieruchomościami i Nadzoru Właścicielskiego
|
|
1 |
Kierownicze stanowisko Urzędnicze (naczelnik, zastępca naczelnika) |
2 |
2 |
Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent) |
7 |
3 |
Stanowiska pomocnicze i obsługi (pomoc administracyjna) |
1 |
4 |
Liczba etatów | 10 |
V |
Wydział Spraw Obywatelskich, Działalności Gospodarczej i Organizacji Pozarządowych |
|
1 |
Kierownicze stanowisko Urzędnicze (naczelnik)
|
1 |
2 |
Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent) |
3 5/12 |
3 |
Liczba etatów | 4 5/12 |
VI |
Wydział Finansowo-Księgowy
|
|
1 |
Kierownicze stanowisko Urzędnicze (zastępca naczelnika)
|
1 |
2 |
Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent) |
11 |
3 |
Stanowiska pomocnicze i obsługi (pomoc administracyjna)
|
1 |
4 |
Liczba etatów | 13 |
VII |
Biuro Rady Miejskiej
|
|
1 |
Kierownicze stanowisko Urzędnicze (kierownik)
|
1 |
2 |
Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent) |
1 |
3 |
Liczba etatów | 2 |
VIII |
Urząd Stanu Cywilnego
|
|
1 |
Kierownicze stanowisko Urzędnicze (kierownik, zastępca kierownika) |
1 1/3 |
2 |
Stanowiska urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent) |
1/4 |
3 |
Liczba etatów | 1 7/12 |
IX |
Samodzielne stanowisko ds. kontroli wewnętrznej
|
|
1 |
Stanowisko urzędnicze (inspektor, podinspektor, referent, młodszy referent) |
1 |
2 |
Liczba etatów | 1 |
Razem liczba etatów
|
55 |
W Urzędzie Miejskim w Chojnie może zostać zatrudniona osoba na stanowisku pomoc administracyjna - dotyczy osób pozyskanych z Powiatowego Urzędu Pracy, w ramach odbycia stażu bądź przygotowania zawodowego, do spełnienia warunków umowy przez Urząd Pracy.
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Monika Adamczyk Data wytworzenia:
24 lut 2021
Osoba dodająca informacje
Magdalena Hybiak Data publikacji:
13 maj 2021, godz. 14:27
Osoba aktualizująca informacje
Magdalena Hybiak Data aktualizacji:
13 maj 2021, godz. 14:27