Dostawa materiałów biurowych i papierniczych do Urzędu Miejskiego w Chojnie i podległych jednostek w 2018 roku.
ZAWIADOMIENIE O WYBORZE OFERTY
W odpowiedzi na złożone oferty w ramach zapytania ofertowego na udzielenie zamówienia publicznego pod nazwą: „Dostawa materiałów biurowych i papierniczych do Urzędu Miejskiego w Chojnie i podległych jednostek w 2018 roku.”, uprzejmie informuję, że oferta firmy P.H. „ALFA” Witka Tomasz Ul. Kolejowa 37, 77-200 Miastko została uznana za najkorzystniejszą pod względem ceny zamówienia.
BPI.SEO.271.8.2017.MA
Zapytanie ofertowe
Gmina Chojna zaprasza do złożenia oferty cenowej na zamówienie:
„Dostawa materiałów biurowych i papierniczych do Urzędu Miejskiego w Chojnie
i podległych jednostek w 2018 roku.”.
- Opis przedmiotu zamówienia.
- Zamówienie polegać będzie na systematycznych, częściowych dostawach materiałów biurowych i papierniczych, wskazanych w tabeli Zestawienie materiałów biurowych i papierniczych Urzędu Miejskiego w Chojnie i podległych jednostek, stanowiącej Załącznik nr 1 do niniejszego zapytania ofertowego.
- Materiały biurowe i papiernicze zgodnie z indywidualnym zapotrzebowaniem rocznym, dostarczane będą przez wykonawcę i na jego koszt, na podstawie zamówień częściowych w formie pisemnej, przesyłane faksem, elektronicznie lub zgłaszanymi telefonicznie przez Zamawiającego i podległe jednostki, tj.:
- Zamawiający: Gmina Chojna, ul. Jagiellońska 4, 74-500 Chojna, - dostawa do Urzędu Miejskiego w Chojnie,
- Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Jagiellońska 2, 74-500 Chojna,
- Środowiskowy Dom Samopomocy, ul. Orląt 10, 74-500 Chojna,
- Gimnazjum im. Janusza Korczaka ul. Szkolna 15, 74-500 Chojna,
- Szkoła Podstawowa Nr 2 im. K. Makuszyńskiego w Chojnie ul. Żwirki i Wigury 10, 74-500 Chojna,
- Szkoła Podstawowa im. Przyrodników Polskich w Brwicach, 74-500 Brwice,
- Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Grzybnie, 74-500 Grzybno,
- Szkoła Podstawowa im. Olimpijczyków Polskich w Krzymowie, 74-500 Krzymów,
- Szkoła Podstawowa im. Wspólnej Europy w Nawodnej, 74-500 Nawodna,
- Bajkowe Przedszkole Miejskie w Chojnie, ul. Wilsona 4, 74-500 Chojna,
- Administracja Szkół i Infrastruktury Społecznej w Chojnie, ul. Jagiellońska 12, 74-500 Chojna.
- Rzeczywiste ilości zamówionych artykułów, będą wynikać z bieżącego zapotrzebowania Zamawiającego i jednostek podległych.
- Asortyment przedstawiony w ofercie cenowej, nie jest katalogiem zamkniętym. Zamawiający
w ciągu roku może dokonywać zamówienia na dodatkowy asortyment. - Zamówione artykuły winny być dostarczone odpowiednio do siedziby Zamawiającego i podległych jednostek, w nienaruszonych opakowaniach fabrycznych, winny posiadać najwyższą jakość, sprawność i wydajność. Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi i najwyższej jakości, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nieregenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełnienia, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie mogą być wcześniej w całości ani w części składowymi innych materiałów, winny być wyrobami fabrycznie nowymi, nieprefabrykowanymi, a ich używanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu.
- Określony w Załączniku nr 1 opis przedmiotu zamówienia, zawiera minimalne wymagania,
co oznacza, że Wykonawca może zaoferować przedmiot zamówienia, charakteryzujący się lepszymi parametrami technicznymi. - W przypadku asortymentów, dla których określa się terminy ważności ich użycia, terminy
te muszą wynosić co najmniej 12 miesięcy, licząc od dnia ich odbioru. - Cena określona w ofercie, powinna obejmować wszystkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia.
- Ceny produktów w okresie trwania umowy nie mogą ulec zmianie w stosunku do wskazanych
w ofercie cenowej. Ceny jednostkowe w ofercie powinny uwzględniać również koszty transportu i rozładunku w siedzibie Zamawiającego. - Zamawiający zastrzega, że ilości artykułów wskazane w Załączniku nr 1, są ilościami szacunkowymi, służącymi do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert oraz wyboru najkorzystniejszej oferty.
- Termin wykonania zamówienia od dnia 01.01.2018 r. do dnia 31.12.2018 r.
- Faktury VAT Wykonawca będzie wystawiał, bezpośrednio dla jednostki, dla której nastąpiła dostawa artykułów, związanych z przedmiotem zamówienia na podstawie zamówienia częściowego. Płatność za dostawę, regulowana będzie na podstawie prawidłowo wystawianych faktur VAT, w ciągu 21 dni, licząc od daty złożenia faktury VAT, sporządzonej w oparciu o ceny jednostkowe, zaoferowane przez wykonawcę w formularzu ofertowym, stanowiącym Załącznik nr 1 do Formularza ofertowego.
- Zamawiający będzie oceniał tylko te oferty, do których załączony zostanie formularz cenowy z podanymi cenami dla wszystkich wymienionych w nim artykułów.
- Opis sposobu przygotowania oferty.
- Oferta powinna być przygotowana w języku polskim i napisana pismem maszynowym lub ręcznie, nieścieralnym długopisem. Oferty nieczytelne nie będą rozpatrywane.
- Ofertę należy sporządzić na formularzu ofertowym, przygotowanym przez Zamawiającego. Wzór formularza ofertowego, stanowiącego Załącznik nr 2, dołączono do niniejszego zaproszenia. Wersję edytowalną formularza cenowego można pobrać ze strony: /artykul/zamowienia-publiczne-ponizej-30-tys-euro.
- Oferta powinna być podpisana przez osobę, bądź osoby, uprawnione do występowania w imieniu wykonawcy.
- Wszystkie miejsca, w których wykonawca naniósł zmiany, powinny być zaparafowane przez osobę podpisującą ofertę.
- Wykonawca przedstawia ofertę zgodnie z postanowieniami niniejszego zaproszenia.
- Każdy wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferty należy składać w wersji papierowej za pośrednictwem poczty lub osobiście w Sekretariacie Urzędu Miejskiego ul. Jagiellońska 4 74-500 Chojna.
- Cenę oferty należy podać cyfrowo oraz słownie, wartości netto i brutto z wyodrębnieniem podatku od towarów i usług.
- Nie dopuszcza się składania ofert wariantowych ani częściowych.
- Wszelkie koszty związane ze złożeniem i przygotowaniem oferty ponosi wykonawca.
Formularze ofertowe należy złożyć w terminie do 18.12.2017 r. w Urzędzie Miejskim w Chojnie (liczy się data wpływu oferty do siedziby Zamawiającego). Oferty złożone po w/w terminie nie będą brane pod ocenę w ramach niniejszej procedury.
Załączniki do pobrania
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|---|---|---|
13 12 2017 14 07 08zapytanie ofertowe BIP (PDF, 2.73Mb) | 2017-12-13 14:07:08 | 46 | |
13 12 2017 14 10 40formularz cenowy materialy biurowe (XLS, 198.50Kb) | 2017-12-13 14:10:40 | 15 | |
13 12 2017 14 10 40Formularz ofertowy (DOC, 30.50Kb) | 2017-12-13 14:10:40 | 13 | |
19 12 2017 14 36 53informacja z otwarcia ofert materialy biurowe (PDF, 281.18Kb) | 2017-12-19 14:36:53 | 38 | |
21 12 2017 08 18 19zawiadomienie o wyborze mat.biurowe (PDF, 251.18Kb) | 2017-12-21 08:18:19 | 17 |
Plik | Nazwa | Data dodania | Pobrań |
---|
Metadane - wyciąg z rejestru zmian
Osoba odpowiadająca za treść informacji
Magdalena Andrzejewska Data wytworzenia:
13 gru 2017
Osoba dodająca informacje
Magdalena Andrzejewska Data publikacji:
13 gru 2017, godz. 14:07
Osoba aktualizująca informacje
Magdalena Andrzejewska Data aktualizacji:
21 gru 2017, godz. 08:18